Monday, August 23, 2010

Tweet

İyi olan: ilaçla düzenledikleri tansiyonu, ilacı kesince de normalleşti.

Paralize etmişlerdi, bugün kestiler ama şimdi de yine makina ile savaşıyor, ve nefes alışı düzenlenmedi. Makinada hala. Entübe yani.

Göğüs hastalıklarından Dr. Stone geldi. Yarın yeni bir tomografi ile akciğerlere bakacaklar. Bir yandan da Memorial'dan gelen tüm röntgenlere bir kez daha bakacak.

Biraz daha zamana ihtiyacı var.

Dr. Renaud geldi yine. Artık attending olmamasına rağmen. Bizimle en dürüst konuşan, ve bildiğini, bilmediğini söyleyen, Nehir'le ilgilenen doktor oldu, burada.

Şöyle dedi: Bugün düne göre daha iyi, ve CT bize daha iyi yanıtlar verecek. Sonucunun normal olmasını diliyorum. Biliyorum ki Nehir'in akciğerleri değil onu bu hale sokan.

Tüm dualarınıza, iyi dileklerinize teşekkürler. Bunu da geçirecek kızım. Nehir'im. Hadi.


29 comments:

  1. Hadi Nehir az kaldi. Hepimiz seninleyiz.
    Bilge

    ReplyDelete
  2. Nehir icin dua ediyoruz. O basaracak annesi merak etme sen. Tatli Nehircik hepimiz seninleyiz ve seni dusunuyoruz.

    ReplyDelete
  3. Nehir'cim hadi yureklerimiz seninle atiyor, senin icin nefeslerimizi tutuyoruz. Butun pozitif enerjiler seninle, seninleyiz..

    Seni cok seviyoruz

    ReplyDelete
  4. Canim Nehir`cigim biliyorum bunu da basaracaksin. Hep aklimdasin, dualarim seninle prensesim.

    ReplyDelete
  5. Canim insallah bunu da atlatir biran once, sana da cok sabir diliyorum annesi.

    ReplyDelete
  6. canım bebeğim meleğim annesinin kuzusu bütün dualarımız seninle sımsıkı sarıl yaşama başaracaksın güçlü kızım:)))tüm kalbimizle düşüncelerimizle yanınızdayız BAYAZIT lar:))) mutlu haberlerde buluşmak dileğiyle

    ReplyDelete
  7. Canim kizim, peri kizim, kinali kuzum!
    Basladigin isi bitirecegine inancim sonsuz...
    Annecigin, babacigin, ablacigin, anneanne hep bir arada senin icin cirpiniyorlar.

    Bizler, seni dusunmeden tek ama tek bir an gecirmiyoruz.

    Sapncaya gec geldim, ciceklerimi ekemedim, mevsim ciceklerini kacirdim diye uzuluyordum. Iki gun once, yeni kesfettigim cicekci ilkbahar ciceklerini bir kere daha yetistirdiklerini soyledi...aldim, ektim, senin icin,hepsi senin gibi tazecik...

    Asla hic bir sey icin gec degil, yeter ki iste Nehir'im...kacirdigin tum cicekleri onune serecegiz...

    Hadi kusme, yoruldun biliyorum ama vazgecme!

    Al su nefeslerini guzel guzel, hayat seninle cok daha guzel...

    ReplyDelete
  8. Canım Nehir'cim, bu da geçecek. Su yolunu bulur, en ufak bir aralıktan, çatlaktan akmaya devam eder. Nehir'im bu engeli de aşsın, yine çağlayacak. Kalbim, aklım, duam hep sizlerle. Allah yardımcınız olsun.

    ReplyDelete
  9. Bunu da atlatacaksınız; çünkü, siz çok güçlüsünüz!!! Ailecek!!!

    Tüm kalbimle yanınızdayım... çok yakında, çok güzel haberler almak umuduyla...

    Sevgiler...

    ReplyDelete
  10. Nehir'cim az kaldı... Doktor demiş ya "bugün düne göre daha iyi", yarın da bugüne göre daha iyi olacak!

    Sevgili Zeynep, bizi habersiz bırakmadığın için çok teşekkürler! senin gücüne güç katacak ne varsa hep yanınla olsun... evrenin tüm pozitif enerjisi sizinle olsun! Aklımız, kalbimiz, tüm iyi dileklerimiz hep sizinle...

    ReplyDelete
  11. Güzel kızınızı Allah sizlere bağışlasın. Aylardır sizi takip ediyorum.Tüm dualarımız sizinle.

    ReplyDelete
  12. Evett Nehirr hadi bebeğim, sen çok güçlüsün,bunu başaracaksın ha gayret..öpüyoruz senii :)) anneni...

    ReplyDelete
  13. Nehir'cim, gayretine guc katilsin, yasama istegin bunu basarmani saglayacak ... parklar seni bekliyor, at su borulari, goster anneye babaya, Leyla'ya nasil kendi basina nefes alabiliyorsun.

    Kocaman merakli kara gozlerin disardaki yenilikleri kesfetmeye ciksin, tut ablanin elinden salincaklara yol alin !!

    Sizi cok seviyorum, hersey cok guzel olacak, bunu da basaracaksiniz !!

    Bilge Alkan

    ReplyDelete
  14. Dua ediyorum, nefesimi tutuyorum, enerji gonderiyorum.
    Hadi Nehir, sen cok guclusun.. Bunu da asacaksin..

    ReplyDelete
  15. Tatlı Nehir, güzel Nehir,
    Sen artık hepimizin kızı sayılırsın. Hadi sevindir artık bütün annelerini... Gitsin şu boğazımızdaki yumrular... Sakın pes etme, sakın vazgeçme... Seni çok seviyoruz... Dualarımız hep senin için bitanem...

    ReplyDelete
  16. canım prensesim,
    dayan kızım hepimiz seninleyiz. bunu da atlatacaksın eminim. Görmeden arkadaşın olan Alper de hergün "Allahım, arkadaşım Nehir hemen iyi olsun. Amin" diye dua ediyor ve çocukların duaları kabul olur inanıyorum. Seni çok seviyoruz. Bu günler geçecek.
    Ece

    ReplyDelete
  17. dualarımız seninle Nehir, bu da geçecek, her şey çok güzel olacak eminim.

    ReplyDelete
  18. Nehircigin iyi haberlerini bugun alacagiz insallah.Dua ediyoruz.Hadi Nehircik!Cok seviyoruz seni!

    ReplyDelete
  19. Allah sana saglikla alip verecegin daha nice nefesler versin Nehir. Senin icin cirpinan aileni, senin icin dua ve guzel dileklerde bulunan bizleri tez vakitte sevindirsin insaallah.

    Herkes, buyuk bir iyi niyet ve umitle, senden, senin o minik ve yorgun bedeninden gayret bekliyor Nehir. Ama ben sana, "ha gayret!" demeye kiyamiyorum bir turlu. Senin ve doktorlarin gayretinin otesinde bir de takdir Makami olduguna inaniyorum cunku. Takdiriyle hepimizi hayatta tutan o Makam'dan senin icin saglikli ve uzun bir omur diliyorum minigim. O guzel kara gozlerinden sevgiyle opuyorum.

    ReplyDelete
  20. Sevgili Nehir,
    Devam et mucadelene guzel prenses. Hadi bak pembe elbiseler seni bekliyor, yemyesil doga seni bekliyor. Tum ailen seni bekliyor.
    Leylanin sana anlatacaklari var, annenin ve babanin sana ogretecekleri-gosterecekleri var.
    Hep daha iyiye dogru yonel guzel gozlu, guzel yurekli prenses. Hergunun mutluluk, aydinlik, saglik ve kahkaha dolu olsun.
    Tuplerle mucadelene devam, sakin pes etme, nefeslerinin buyuk buyuk al ki doktor amcalar o tupleri cikarsin.
    Seni cok ama cok seviyoruz.

    Zeynepcigim tum gucler yaninizda olsun.
    Tum ailene ve sizleri orada yanliz birakmayan dostlarina kuvvet diliyorum.
    Bu gunler gececek. Hep aydinlik gunlere uyanicaksiniz insallah.
    Sizin icin atan cok yurek var. Diliyorum evren hepimizin titresimlerini duyar ve size sifa, saglik, birliktelik ve mutluluk olarak geri cevirir.
    sevgiyle,
    natali

    ReplyDelete
  21. Nehircim biraz daha dayan nolur. Şu küçücük yaşında neler geçirdin hepsini atlattın, bunu da atlatacağından adım gibi eminim. Dualarımız, bütün pozitif enerjimiz hep seninle ve ailenle birlikte.

    ReplyDelete
  22. Tatli Nehir seni cok seviyoruz biz!!

    ReplyDelete
  23. Dualarımız sizle.. frd

    ReplyDelete
  24. Nehir'i cok merak ediyoruz. Biliyorum su an hic zamani degil ama bir iki kelimede olsa bizi haberdar edebilir misiniz annesi? Sevgiler.

    ReplyDelete
  25. Dualarim Nehir ve sizin icin .
    Siz inandiniz , biz de inandik. Inanmaya devam . Bunca dua , bunca enerji , iyi dilek karsiliksiz kalmayacak.

    ReplyDelete
  26. hep aklımdasın canım ama sen güçlüsün inşallah bunlarıda aşacaksın. dualarımızdasın...

    ReplyDelete
  27. Nehir' cim,
    Anne ve yavru pandalar ah nasil icimizi acti. Insallah tez zamanda senin de anneciginle boyle sarmas dolas, guzel kara gozlerini kocaman acmis fotografini gormek istiyoruz bu sayfada. Nefesimizi tuttuk, senden iyi, daha da iyi, cok cok iyi haberler bekliyoruz.

    ReplyDelete