Friday, August 27, 2010

Roller Coaster

Sabah baba geldi. Nehir'i görünce morali bozuldu. Onun morali bozulunca ben bozuldum.

Aslında anlamadım, ben iyiye gider görürken babanın yüzü neden ekşidi. Belki de uzakta iken, bıraktığı halini unuttu, normal hali zihninde kaldı. Bilmiyorum.

Ben de baba gelince, anneanne ile dışarı çıktım...Birkaç saat sonra geldim. Bu kez ben Nehir'i görünce, bıraktığım halinden daha şişmiş gibi geldi bana, üzüldüm.

Doktor geldi. Aslında bugün sıvı alış verişi ekside ama nedense bana öyle görünmedi.

Kolay olmayacak. Biz bu süreci iniş ve çıkışla geçireceğiz. Sonuçta damarların sızıntı yapıyor oluşu bir tahmin. Ve görülmüş diğer vakalar gibi kendi kendine geçmesini bekleyeceğiz.

Sabah yaptıkları küçük değişiklikten sonra şimdi bekliyorlar. Tansiyon ve oksijen belli bir seviyede kalmalı. Bakalım. Doktor Sing de bugün bu iş "roller coaster" gibi geçecek dedi.

9 comments:

  1. Gececek insallah. Bu bayram size cifte bayram olsun.

    A.

    ReplyDelete
  2. roller coaster gibi gececek. ama g e c e c e k. haydi nehir!
    bilge

    ReplyDelete
  3. bu günlerde geçecek tabii... ama sıkıntılı günler tıpkı yüz yıl hatta binyıl gibi geçiyor... binyıl gibi geçen bu günlerin ardında bahar olduğunu unutmayalım...

    ReplyDelete
  4. sevgili nehir ve onun fedakar annesi umarım bayram hepimize nehirin güzel haberleriyle gelir de 2 bayramımızı yaşarız hepbirlikte acil şifalar diliyorum

    ReplyDelete
  5. iyi olacak herşey,düzelecek.sabır.

    ReplyDelete
  6. Butun gun Nehir aklimda ..ve hep onun icin dua ediyorum.Insallah Dualarim Kabul olur.Size ve Nehire Masallah..

    ReplyDelete
  7. Zeynepcim, bir kac gundur annemin rahatsızlığı nedeniyle okuyor ama yazamıyordum...simdi sapancadayız, dort gundur düsmeyen atesinin ve de sebebi belirlenemeye uyku komalarının dışında annem adına bir şikayetim yok diyeceğim ama...iste su anda neden ates dusmuyor diye dusunmeden edemiyorum ve seni cok daha iyi anlıyorum...neden neden neden...hele ki senin durumunda insanın aklindan binlerce soru geciyor olmalı ve cogu da bir bakıma cevapsız...

    Ama yine de, her ne kadar bazen aksini dusunsen de, kızsan da, o kadar sanslısın ki orda oldugun icin...buradaki hastanelerin acilinde daha yeni sabahlamıs biri olarak takrarlıyorum, Nehir b a s a r a c a k...her tur teshisin ucuncu, besinci gununde oradaydınız ve tedavileri hızla baslamıstı onun...umarım bu durumdaki tum cocuklar, tum ihtiyacı olan hastalar diyeyim daha iyi, dogru tedavilerin yapıldıgı yerlere ulaşırlar...

    Nehircim bunu alatacak, adım kadar iyi eminim, onun yolu hep acık oldu...su anki durum bir asama sadece, atlatacagı bir asama...ben annemin atesini ölçtüğümde, bazen 39 larda olunca, oyle gergin oluyorum ki, cocuklara hafif capli teror estiriyorum bile diyebilirim...iste bu tedavide senin farkın da burada ortaya cıkıyor, sen her zaman cocukların psikolojik yonunu saglam tutmaya calıstın, evdeki ilişkileri bu acıdan da yorumladın, hala da yorumluyorsun ve ben bu anlamda seni cok ama cok takdir ediyorum...ama bu sefer durum daha zor kabul et...arada Mahmut okul yuzunden uzaklasacak, ve karsılaştığınızda da bu tarz yüz iafedelerini belki de sıkca göreceksin...hazırlıklı ol tatlım...her acıdan zor gunler olabilir, ama senin ve Nehir'in atlatamayacagı bir sey yokmus gibi geliyor...oyle saglam duruyorsun ki...ne olur arada Leylacıgımı da ihmal etme...bunu soylerken cok korkuyorum yanlıs anlarsın diye, ama onun da sana ihtiyacı var, daha dogrusu belki de sabit bir yere...onun verdigi mucadele Nehir'inki kadar hayati degilse de, en az onunki kadar önemli ve su ana kadar bunu cok iyi kotarmıs olsa da...ne bileyim...acaba arada cok sey mi bekleniyor ondan diye de dusunuyorum bazen...

    butun bunlar, annemin hastalıgında kızlarda yarattıgım gerginlik yuzunden geliverdi aklıma...sen/siz en dogru kararı vereceksiniz elbette ama, acaba Leyla'nın sana ihtiyaci,-su anki psikolojik durumda iken sizler- senin ona olan ihtiyacindan yada Leyla'nın sabit bir yere olan ihtiyacından daha mı azdır?

    Annelik hep endise etmek derdim, sen daha guzelini yazmıs, sorumluluk duymak, attıgınız imzalar hep pesinizde demissin ya, sadece cocuguna karsı degil anneye karsı da oyleymis inan...aklım basımdan gidiyor, anneme bir sey olursa diye dusununce.

    Sifa neredeyse gelip minik Nehir'in bedenini bulsun...tüm iyi dilekler, pozitif enerjiler, Leylacıgın zihnini mutlulukla doldursun, sana doktorlarla -ve kendinle- yaptıgın mucadelede kuvvet, Mahmut'a da minik kızı bu durumda iken verecegi derslerde vb,zihin acıklıgı versin...

    Hepiniz harikasınız ve ben gercekten de senin yazılarınla besleniyorum...ne olur kendini ihmal etme...

    ReplyDelete
  8. Nehir hep dualarimizda. Su mubarek gunlerde allah tum dualarimizi kabul etsin. Bayramla birlikte Nehircikten de guzel haberle alalim.

    ReplyDelete
  9. Nehir hep dualarımızda. Bir an önce iyileşecek inşallah!

    ReplyDelete