Saturday, July 25, 2009

Gün 36: Sarı

Internetime bir haller oldu, hastaneden bağlanamıyorum, RMH'de ise kapının önünden ancak alıyor...

Kısaca:

Nehir ateşsizliğini sürdürdü.

Dün gece iki kez, bu gün de bir kez tantruma girdi, hemşire görmeye dayanmaz halde. Bugün en sonunda, saat dört gibi, önce play room'a, sonra da dışardaki küçük playground'a gittik. Bu konuda Cook daha iyi. Texas Children's şehir içi, hastanenin önü anlamlı değil idi, olan playground ise kapalı idi.

Sonra da kafeteryada yemek yedik, birlikte.

Bakalım, yarım Dr. Eames, ne diyecek, pazartesi çıkmamız mümkün gibi, ama Nehir'e bağlı. Ben güçsüz görüyorum, ama evde toparlamamız daha kolay olacağa benziyor. Acaba sürpriz yarın çıkartır mı diye küçük de olsa bir umut var.

Baba bu gece bana izin verdi. Ben ya çıkarsak diye çamaşır yıkamakla meşgulum. Enfeksiyondan beri, fizikselden de çok psikolojik olarak çöktüm. Artık çare yok, Şebnem'in işaret ettiği yıldızlara verip, yola devam edeceğiz.

Nehir sağlıklı ve mutlu. M A Ş A L L A H.

1 comment:

  1. Oh... sonunda aylardan beridir "post a comment" feature'u aktif degildi.. simdi yazabiliyorum, her nedense, Sebnem'in dedigi gibi belki de yildizlar, bekledigimiz pozitif cizginin ustunde siralanmaya basladilar, onumuz acilmaya basladi, ondandir..Zeynep'cigim- su enfeksiyon sonrasi pir pir kalp atislarini, ajite halini aynen icimde hissediyorum/hissettim.. Ben blog'u 3-4 gunluk bir gecikme ile, ve de kronolojik sira ile okudugum icin,"Ctsi= Gun 36 'ya binlerce dua ve hafif mide kasintilari ile vardim sonunda...Neyse ki duzluge ciktiniz, Zeynep'cigim.. Aslinda iki aydir duzluge ciktiniz, bundan sonrasinda uzun ve insallah daha daha puruzsuz bir process'ten gececeksiniz..
    Gecen gun yazdiklarindan, hastaneden cikabilseydiniz, bugun sirk'e gidecek olacaginizi anladim-(yanlis mi anladim acaba???)... Umarim Leyla'cik gidemeyecek olusunuza cok uzulmemistir...Tesadaufe bak ki , bu gun Mark'i unlu Coney Island (Brooklyn'in tarihi eglence oyun park alani)bolgesinde hayatinin-benim de 30 yil aradan sonra--ilk sirkine goturecegiz...Bol bol resim cekip gonderecegiz, soz...

    Bu arada Leyla'ya sizi guzel guzel idare ettigi, bu durum karsisinda gosterdigi yetiskinlik icin , benden "5 yildizli pekiyi!!!" ona...

    Ha gayret, mahmutcugum, sana da...hepinize..kolay gelsin.. serin pazarlar diliyorum..Sizi cok seviyoruz:::)))dualarimiz sizinle, o yuzden kim olursa olsun emin ellerde nehir'cik...

    Ciaoooo...

    SANDRA

    ReplyDelete