Thursday, March 26, 2009

Yarın Görüşürüz



Saat geceyarisi 12.03...AM...yatma saati.

Yarın görüşürüz.

Leyla ve Hande yarın dönüyor, ve hiç yazasım yok. Bugün Leyla ile ilk kez başbaşa dondurma yemeğe gittik. Çok mutlu oldu. Bana içini döktü...

Canım kızım seni çok seviyorum. Nurgün'ün dediği gibi zaman zaman hareketliliğin arttığında sana kızıyorum, sonra da kendime kızıyorum. Kendini bu sürede çok iyi "muhafaza" ettin. Kardeşine gösterdiğin "şefkat" beni şaşırtıyor, sonra hassaslığını hatırlıyorum, gülümsüyorum. Bazen, kendini daha az önemli hissettirmene ben de Nurgün gibi içerliyorum. Ama sen o kadar doğal ve kendinden emin, ve bu konuda rahatsın ki, genlerini hatırlıyor, yine gülümsüyorum. Bu yıl çok büyüdün.

Nehir sağlıklı ve mutlu...ve ablasının peşinden hiç ayrılmıyor. Allah ayırmasın.

Zeynep, demişsin ya, Leyla uğur getirdi ameliyatta diye...dün gece öğrendikki, bir antikor çalışması, sonuçları çok iyi çıkınca, zamanından önce tamamlanmış! Şaşkınlık var üzerimizde, şu anda eligible değiliz, ve herkese kapanmış ama araştırmaya değer, önümüzdeki birkaç gün bununla ilgileneceğiz. Tuhaf bir zamanlama, tam transplant öncesi.

http://www.curesearch.org/uploadedFiles/Statement%20from%20COG%20regarding%20ANBL0032%20results%2003%2019%2009.pdf

Karıştım. Bir yandan Leyla gidiyor diye hüzünlüyüm, bir yandan tam zihnen önümüzdeki sürece hazırlanacakken, başka bir ek tedavi bilgisi, yeniden yoğun iletişim dönemi olacak gibi. Sıyrılamıyoruz bir türlü. Neyseki tuhaf bir sırayla, bir medikal, bir finans, sırayla geliyor başlıklar önümüze...

Atlamayacağız bu konuyu, biraz yorgun hissetsem de, bırakamayız.

Bakalım, Nehir'e yararı olabilecek mi...

Foto not: birincisi, ana-kız dondurmacıda, ikincisi, sabah evde oyun saati, şiddetli sağanak yağmurda evde...

3 comments:

  1. Zeynepcigim, simdi baktim yazi yoktu, kizlari yolcu ettim, yazini gordum. Super zamanlama...

    Huzunlenmen cok dogal, ben bile senin yerine sikilmaya basladim simdiden, ama devir huzun zamani degildirrrrr....Devir arastirma yapma zamanidir kiiii, bu da asla cocuklar varkan yapilabilecek bir is degildir!!! Ben arastirma raporlarimi bitirmeye calisiyorum da su siralar, bu konuda ne kadar ugrastigimi anlatamam...Kimse olmadan 2 gunde yapacagim isler, 15 gun suruyor...

    Neyse saglik olsun diyor oturuyoruz...Sende simdi su ilginc aratirmaya yogunlas bakalim sakin kafa, bunun bile ortaya cikma zamani ne guzel...

    Her sey yoluna giriyor, guzel guzel, yavas yavas, sakin sakin.

    Senin gibi...

    ReplyDelete
  2. İlk resimde anne kız birbirinize o kadar çok benziyorsunuz ki. Çok hoşuma gitti. Nehirciğe de şifalar diliyorum. İnşallah herşey olumlu gitsin. Bloğu hergün takip ediyorum.
    Ankaradan selamlar
    Birsen

    ReplyDelete
  3. Canim Zeynep'cim,
    Bir sonraki bulusmaniza kadar ki son gununuzu dilerim harika geciriyorsunuzdur. Ben de iki gundur cepten takip ediyor, comment edemiyordum; hatta Hande'ye dur, aman, sakin demek istedim diyemedim ve 15 dakika bile ayiramadim laptop'un basina gececek ...

    Huzunlenmemen mumkun degil, duygularini hissedebiliyorum ama bugunlerde "buna da sukur" demek cok onemli, cok daha uzun zaman gelemeseydi ya ... simdi biraz derslerine calissin, sana super bir karne hazirlasin ve "surpriiiiiz" desin ciksin Leyla'cik yine karsina, hem de butun yazi birlikte gecirin ailecek ... o arada da Nehir'e yogunlasir, tedavinin bu cok onemli yeni gelismelerini arastirma ve sizi bekleyen asamalarini sakin kafayla geride birakmak icin konsantre olun ... Tabii harika bir brake yasadiniz, bence buna cok da ihtiyaciniz vardi ve cektiginiz her kareye bu bulusmanin sevinci yansidi, harikasiniz her birinde ! Mahmut Leyla'ya sarildiginda ne kadar guzel ve dogal bir gulumseme ani yakalamissiniz, bayildim ... ayri ayri hepsi birer mutluluk tablosu, maasallah ! Lutfen nazar degmesin artik bu aileye, lutfen sadece saglik, sifa, sevinc ve sansla isleri olsun !!

    Hande'cim, gec mi kaldim bilmiyorum ama daha once yazdigim emailde de soylemistim, insallah benim siparis icin supermarkette zaman gecirmediniz; bir kac tur fazla atin parkta, bahcede istedim ve baska birisinden rica ettim zaten.

    Hepinizi cok opuyorum, ayriliklar olmasa kavusmalar bu kadar kalici, guzel hatiralar birakmazdi beynimizde ... geldigimiz noktada hersey icin "Cooook sukurler olsun !"

    ReplyDelete