Wednesday, March 25, 2009

Hande Yazıyooor!!! Nurgün, Be Nice!






Tüm follower'lar ve Nurgün bugun Houston'da hava ne çok sıcak ne çok soğuktu!!!!! :)

Dün gece tüm Bayazıt'lar uykularını aldılar ve sabah radyoterapinin son günü için erkenden hastanenin yolunu tuttular. Bir koca adım daha attı Nehir'ciğim ve bugün 'resim çektirme' işine son noktayı koydu, Tonton Amca'ya 'bye bye' dedi. Ben artık Nehir'ciğimin gollerini sayamıyorum, kaç sıfır oldu bu maç unuttum!!!! Kocaman bir AFERİN Nehir'imize!!!!!!!!

Nehir, Zeynep, Mahmut üçlüsü eve döndüğünde Leyla ve bendeniz daha yeni kahvaltı ediyorduk. Sabah Leyla'cığımla zeka küpünü yapmaya çalıştık ama daha bir yüzünü bile beceremedik. Sanırım benim neden iş bulamadığım anlaşıldı :( Kahvaltıdan sonra hava koşulları parka gitmeye izin vermeyecek diye kısa bir mall turu yapmaya karar verdik. Ben takdir edersiniz ki boşalan bavulu doldurmakta zorlanmadım. Küçük bir Apple Store ve Gap alışverişi yetti de arttı bile. Nurgün merak etme kızların eşyalarını hala sığdırabiliyorum :)

Öğlen yine tanıdık mekan İstanbul'da yemek yedikten sonra Nehir'ciğim arabada uyudu. Görmeniz lazımdı, melek gibi uyuyordu. Mahmut ve bir melek gibi uyumaya devam eden Nehir'i eve bıraktık ve uyumayan kızlar Leyla, Zeynep ve ben yola devam ettik. Ver elini Houston caddeleri.... Ama hala mission not completed; Bilge'cim seninki dışında tüm siparişler alındı. Ama vazgeçmedik, bakıyoruz, hala vaktimiz var. En zoru da oğlum Mehmet'in her skype konuşmasında ısrarla sorduğu Houston Rockets/Tracey McGrady forması oldu. Ilgın'cım sağolsun stadyumun adını söyledi, şu arabanın içinde habire yol tarif eden mekanik sesli kadın anlattı ve sonunda Mahmut'un söylediği team shop'u bulduk. Mehmet'in artık Hido veya Mehmet Okur gibi basketbol oynaması şart!!!

İşte bu Houston turundan sonra akşam üzeri altın kızlar eve döndük. Nehir'ciğim, hava durumunun söylediğinin tersine güneşi görünce kalkar kalkmaz soluğu Mahmut ile birlikte evin bahçesinde almış. Ekibe Leyla ve Zeynep de katılınca keyfin tadına doyulmamış tabi... (Mişligeçmiş zaman çünkü ben evde kaldım.)

Akşam uzun bir aradan sonra harika bir duş sefası ve 'dressing change' yapıldı. Arkasından Nehir'ciğim misler gibi kokarak afiyetle köftesini bitirdi. Hatta 'anne köfte istiyorum' diyerek Leyla'nın tabağını gösteriyordu. Leyla'cığım da hemen tabağından köfte verdi canı kardeşine. Leyla harika bir abla, dünyanın en uyumlu, en anlayışlı coçuğu!!!!!! Bir aferin de benim canım arkadaşlarım Zeynep ve Mahmut'a, harika iki kız yetiştiriyorlar!!!!!!!

Evet şimdi herkesin kafasındaki o sorunun cevabına geldi sıra....

Bugün ben yazıyorum çünkü Annemiz ve Babamız bugün izinli. Evet doğru okudunuz, bu gece kahve izni verdim onlara. Çocuklar içerde mışıl mışıl uyuyorlar. Zeynep başlığı yazıp, laptopu kucağıma koydu. Boğaz kenarında Bebek Starbucks olmasa da bir şirin yer bulmuşlardır artık....

Turkish Team mutlu!!
Turkish Team sağlıklı!!
Turkish Team herşeyin üstesinden gelecek!!
Turkish Team ülkeye bir sürü madalya ile dönecek!!!!

Houston'dan haberler şimdilik bu kadar......

Yarın görüşmek üzere!!!

7 comments:

  1. Harikasınız gerçekten, harika. Hande'ciğim sen de öyle. Ev iyice renklendi keyiflendi, haberler iyi, nehir'ciğimiz sağlıklı ve mutlu, Leyla süper şeker. Zeynep'cik ve Mahmut da başbaşa bir kahve keyfi yapabildiler,ne güzel.Houston, Başarılarınızın, keyiflerinizin, gülücüklerinizin, mutluluklarınızın,devamını diliyoruz bekliyoruz. Yüreklerimiz sizinle, kocaman öpücükler, nergis

    ReplyDelete
  2. Birkac gundur bilgisayarimla irtibatim minimumda. Blogu cep telefonumdan takip ediyordum ama hem resimlerin hepsini göremiyorum hem de comment yazamiyordum.
    Guzel haberleriniz burada hepimizi cok mutlu ediyor. Ama esas resimlere bayildim. Zeynep'cim resimler yazdiklarini tamamladigi zaman cok daha yakin gorunuyorsunuz bize.
    Hele videolar...
    Herkes saglikli, herkes mutlu, haberler super, resimler muhtesem.
    Sizlere gitgide Londra'ya benzeyen ve gunesin yuzunu gostermeyen puslu Istanbul'dan kucak dolusu sevgiler gonderiyorum.
    aysen p.

    ReplyDelete
  3. Ben Fatih Bey de takildim. Bir insan bu kadar mi hayalimden farkli olur. Hayalimdekinden bahsetmeyecegim bile...:))
    Allah razi olsun bize on ayak olarak bugune getirdigi icin...

    Bu arada sesiniz (diyorum cunku dunku skpe de bugun ku Hande nin yazisi da ayni tonda idi) cok mutlu geliyor...

    Nehirimin tum maclari alarak dunya sampiyonu olmasina az kaldi...Hayirlisi ile o da hallolacak...

    Su anda Bursa'da bir alisveris merkezinde buldum bir wireless...yaziyorum...isim bitti beraber geldigim insanlarin islerinin bitmesini bekliyorum...acaba alisveris mi yapsam?...

    Hepinizi opuyorum...(bir de russel dan bir foto alsak, onu da pek bir merak ediyorum.)
    Onun kafamdaki hayalini soyleyeyim...Grey Anatomy deki simdi ayrildi gerci ama kalp doktoru hani lezbien olan :)).

    Tekrar opuyorum hepinizi...

    ReplyDelete
  4. nekadar olgun bir ablasi var - canim benim..Tek cocuk olayindaki kararliligimdan vazgeciyorum galiba.
    Haberler cok sevindirici.
    Go Turkish team GO ! :)

    ReplyDelete
  5. Arkadaslar, kim derse ki bizi amerika yonetiyor, derim ki: "külliyen yalan"! Bugune bugun, koskoca Texas eyaletinin Houston ilinin, İstanbul'dan seçilmiş bir muhtari var. Hem de bir muhtar ki beni başliklara taşiyarak onurlandirmis:-)

    Ben nasil demem ki ona, sen bir harikasin diye...Ben nasil demem ki ona, bu yaptiklarin icin ne muradin varsa gerceklessin diye... Bak hem biliyorsun ki, her kim er yada hatun kisi burada yazarsa dilegini, bunca okurunda etkisiyle, gerceklesiyor. Bilesin ki, senin oglun Mehmet de, gelecegin basketbol stari olacak -en azindan kolej liginde diyelim-, bu emeklerinin karsiligi olarak!!!

    Sayin muhtarim, Amerika'ya gidip alisveris yapmadan donen hic gormedim, sende dahil oldun buna. Hani alisverise gitmiyorum, bavulda yerim cok demistin ya...gitmene gerek yok zaten, alisveris sana geliyor, almayani dovuyorlar, orada. Tezimi dogruladigin icin tesekkurler...

    Neyse, sana karsi en derin hislerimle hayranligimi ifade ettim sanirim Handecigim, ama ne yazik ki bugunumun konusu olarak sectigim kisi sen degilsin 

    Bugunku kahramanim LEYLA. Daha kendisi kucuk bir kiz iken, bir abla olmayi ve kendisini ikinci plana atmayi gorev edinmis olan, Leylam. O videodaki kenara cekilisi benim icime cok dokundu. Belki de butun cilginliklarinin nedeni, biraz dikkat cekmek icin olsa da, kim seni haksiz bulabilir ki?

    Canim benim, evet kardesin gercekten de cok zor gunler gecirdi, ama eminiz ki senin gunlerin de annecigin olmadan kolay gecmemistir. Simdi de orada, kardesine karsi davranislarinla, okuduklarim ve gorduklerim sayesinde, bir kere daha buyuk saygimi kazandin. Seninle gurur duydum sekerim. Soz anneciginle bol bol vakit gecireceksin, cok yakinda...

    Sayin muhtarim ve teknik ekip, videoyu bastan oynatalim bakalim ve bu kere lutfen sadece Leyla fotograflari ve videosu olsun hemde annesiyle cekilmis… Gerekirse de sonuna Nehir eklenebilir -Leylacigim isterse- ,ama ister o tatli Kiz, kiyamaz ki kardesine…Oyle tatli ve oyle hos ki resimlerde...

    Nehiri baska kim bu kadar guzel guldurebilirdi ki???

    Leylacigim seni de cok ama cok seviyorum ve mademki bu blogadaki tum dilekler gerceklesiyor, umarim ilerde kizlarimla iyi arkadas, iyi dost olursun diye diliyorum…

    Ayni annen ve onun turkish team'i gibi…

    ReplyDelete
  6. Ha unutmadan, davulun sesi uzaktan hos geliyor da sizde durumlar nasil? umarim cok kizmamissinizdir sectigim hediyeye...gorunce dayanamadim:)

    ReplyDelete
  7. Güzel kızımızı çookkk özledim...Bu ufak video için de çok teşekkür...yetti gerçekten ... o muhteşem gülüşü acaip güzel geldi...Mahmut ve Zeyno muhteşem birer anne ve babasınız...çok büyük insanlarsınız...ikinizide ayrıca öpüyorum..

    ReplyDelete