Saturday, March 21, 2009

Foto Günlük





Nurgün'ün yorumları üzerine Hande'ye bugün sıcak gelmedi, ve gelmesin diye de önlem olarak ince giysi alışverişine gidildi. Sonrasında yemek, park, yemek, gece geç uyku...

Yarın için pasta malzemesi alındı, Hande üstlenmiş olduğu görevi ifa etmede son derece ciddi, bugün deneme kekler yapıldı. Kabartma tozu almayı unutmuşuz, ince ama lezzetli oldu: şeker yerine agave syrup kullanarak, tereyağ yerine zeytinyağı, ama unda değişiklik yok.

Akşam, Mahmut bizim bulamadığımız kabartma tozunu aldı.

Yarına hazırız. Ama daha hazır olmamız için, uyku lazım, malum "laflama"yı özlemişiz... O nedenle size fotoğraflar sunuyorum.

İlki dünden, Hermann Park'taki trende, badem yiyorlar, dün Hande'nin Reha Muhtar pozunu bozmamak için koymamıştım.
İkincisi, mağazada Nehir ile Leyla.
Sonra park...Nehir itfaiye arabasına oturmuş, ayaklarını direksiyona uzatmış, anneannenin gönderdiği kuru üzümleri yiyor.
En sonda üçlü, bilgisayarda Nehir'n birinci yaşgününde çekmiş olduğumuz videoyu izliyor.

Herkese İyi Pazarlar!

Not: Zeynep Çelik blogunda çok güzel yazmış, çok sevdim, okumak çok iyi geldi...alıntıladım:

"Ama inanıyorum; Nehir'in iyileşeceğine ve yaşıtlarından farklı olarak geçirdiği günleri, önümüzdeki yıllarda telafi edeceğine. Karlar eridiğinde, dağlardan çoşarak akan, taze ve ferah sularla dolup taşan Nehir olacağına. Yıllar sonra...inanıyorum; kendinden emin, kendiyle barışık, mutlu ve huzurlu, hayatı doyasıya yaşayan, her gününden keyif alan Nehir olacağına. Gürül gürül akacağına. Ve daha nice güzel baharlar yaşayacağına..."

Teşekkürler... Böyle sıcak, iyilik dolu dilekler bize çok destek oluyor.

2 comments:

  1. Zeynep'cigim,

    Guzel yazi yazmak galiba Zeynep'lerin genetik kodunda var. Dun bende okumus ve cok sevmistim, Zeynep Celik'in Nehir hakkindaki dusuncelerini. Yalniz olmadiginizi bilmek bana da cok iyi geliyor...

    Hande'ye kolay gelsin, valla sorumluluk buyuk, parti yilin beklenen partisi. Biz burada Hande'nin pastasini yiyemedik, ama fotograflarini heyecanla bekliyoruz...Nehir'in ne kadar hosuna gidiyordur bu hareketlilik...

    Hepinize harika bir pazar dilerim...Saglicakla kalin.

    ReplyDelete
  2. Sevgili Houston Ekibi,

    Bu saatlerde dogumgunu partiniz epeyce senlenmistir; umarim oncelikle Nehir ve Leyla sonra da siz cok cok mutlu, neseli saatler geciriyorsunuzdur. Iyi malzeme cikacak, yazacak haliniz kalirsa aksama ...

    Son fotograflar cok icacici ve huzur doluydu; hele Mahmut'un kizlariyla ekran karsisindaki hali ozlediginiz "olagan Istanbul gunleri" havasi verdi bana. Mecburi ayriliklariniz cok kisa sureli ve sonundaki bulusmalar hep boylesine mutlu olsun Zeynep'cigim.

    Hande'yi, "Nusen Teyze"yi ve Nehir'cigi tekrar tebrik ediyor; cok cok guzel saatler geciriyor oldugunuzu diliyorum !
    Bilge

    ReplyDelete