Wednesday, September 2, 2009

Gün 75: Leyla NY'ta



Dün sabah Leyla gitmeden dışarıda kahvaltı edip, uzun süredir gitmediğimiz Hermann Park'a gittik. Kalbim sıkıştı gittiğimizde...ilk günler aklıma geldi. Leyla'nın ilk ziyareti. Omzumuzda, düşüncelerimizde ne kadar ağırlık varmış.

Geçti.

Sonra Leyla'yı ve babayı yolu ettik. Nehir yolda uyuyacak gibiydi, o yüzden arabaya binice veda etti Leyla kardeşine...ve Nehir uyuyordu bıraktığımda onları havaalanına. Leyla neşeli, "SKYPEde görüşürüz" dedi...Biz Nehir'le Nursen Teyze'ye gittik. Nehir kapıda uynadığında biraz ağladı, yüksek sesle, "Leyla nerdee, baba beni kucağına alsın" diye. Ben yeni okuduğum kitabın etkisiyle, daha sakin içini boşaltmasını bekledim. Nitekim sonrasında hep neşeliydi. Nursen'e gitmemiz çok iyi oldu. Hem benim için, hem Nehir için. Gece de kaldık. Bu yazamamış olmamın nedeni. Yani Nursen'le sohbet etmekten!

Bu sabah keyifli uyandık, güzel bir kahvaltı, ardından iki farklı parkta oyun oynadıktan sonra, bu kez babayı karşılamaya gittik. Nehir "Baba geldin mi? "dedi, uykusu arasında. Eve geldikten sonra baba kız oynadılar. Bu arada Leyla'yı aradık. "Wii oynuyoruz" dedi, yine neşeli. Tabi, Pelin, Mercan, Ela, Emre, ev şenlikli. Bir de bana demez mi, "Biliyor musun, Pelin iki kez tantrum geçirdi, hem de kendi suçlu iken, boş yere" dedi. Kızmız öğreniyor. Sonra "Nehir'le konuşabilir miyim" dedi. Ve aşağıdaki konuşma gerçekleşti. Bunlar Nehir'in söyledikleri:

"Leyla hi hi (hi hi diye güldü gerçekten, heyecanlı) ben sticker yapıştırıyorum (sticker yapıştırıyordu gerçekten) elinde ne var (kendi elinde ne olduğunu Leyla'ya soruyor, hala görüntülü olmayan telefon konuşması fikrini kavrayamadı) , hayır ben senle gitmek istiyordum, benle...neden, Pelin nerde, isterim (Leyla, Pelin'le konuşmak ister misin diye soruyor)...Beklerim...Pelin'le konuşuyor bu kez...Pelin...Pelin...Pelin..."gülüyor" hı hı...bunu şeyini çıkartmışsın. Dışarı sıcak mı...neden...(dikkatle dinliyor)...neden annen bana teşekkür ederim dedi (buralarda ne oldu hiç fikrim yok)...bay bay...Alo...hı hı karnım doydu, doydum, öğlen yemeğini yedim, pilavımı bitirdim, pilav yedim, eğlendim, yedim.peynirli (pilav nohut yedi) , sevdim...tamam...eğleniyorum. (ayaklarına bakıyor). Neden çok bağırıyor? Neden yukarı çıkmak istiyor? Neden uyumak istiyor? Veririm (bana veriyor telefonu). "muck" (öpüyor)..bay bay

...

Nehir'im sağlıklı ve mutlu. Ablasından ayrıldı ama artık onun da uçak hayalleri var. Bugün çizdiği resimde, bu ne deyince bir "çizgi"ye, "Hande" dedi. "Ne yapıyor?" diye sorunca da, "Bana pasta yapıyor" dedi. Nehir de iyi kahve falı bakacak sanırım!!

3 comments:

  1. Allah kavustursun cok cabuk :)güzel haberlerinizle benim de yazim cok iyi gecti.
    En kisa zamanda yuzyuze olmak istiyoruz artik. Nehirimiz saglikli ve mutlu.

    ReplyDelete
  2. 49

    Ben daha ne pastalar, kurabiyeler yapacagim kizima!!!!!!
    En sagliklilarindan, en guzel kokanlarindan, en sevdiklerinden!!!!!
    Cani ne zaman isterse, hangisinden isterse!!!!!!

    Nehir'cim sen beni cizmeyi birak, pastalari ciz!! Ne sekilde istiyorsun bileyim kaliplari ayarlayacagim :)

    Zeynep'cim, kucuk kizin pilavlari goturmus, ustune de cani pasta cekmis iste.... Sana da 'kizim sana soyluyorum, gelinim sen anla' misali bir ip ucu vermis ama sen pek orali olmadin sanirim!!!!! :) Bana yol gozuktu yine kizim pasta istiyor :)

    Leyla'cigim yerine geldi geliyor. Haydi gozun aydin simdiden. Onun keyfi yerinde, sen hic merak etme. Okul heyecani, arkadas ozlemi falan sip sak geciverek su son gunler de.... Sen de sabahlari skype'den ayrilmayacaksin artik. Gunun ozeti, okul dedikodulari falan derken bir bakacaksiniz aradan bilgisayar kalkmis!!!

    Opuyorum hepinizi... Birbirinize cok iyi bakin...

    ReplyDelete
  3. Kizlarin ikisi de cok iyi gorunuyor. Maasallah. Umarim daha iyi olurlar. Leyla da Nehir de cok akilli kizlar olacaklar, bu yasta edindikleri tecrubelerden sonra. Leyla, yasitlarindan cok daha farkli algilayacak pek cok seyi. Nehir de oyle. Umarim hepiniz kisa surede kavusursunuz.

    ReplyDelete