Monday, September 14, 2009

Gün 86: Ch14.18 ve IL-2, Day 1

Dün akşam internet çalışmadı da çalışmadı.

Dün sabah saat 9'da kahvaltıya, kahvaltıdan sonra Gonca Teyze'lere gittik. Çay için gittik, öğle yemeği, ve Türk kahvelerinden sonra döndük! Gonca ve Metehan bizim için Dallas'taki sıcak yuva oldular, kelimenin tam anlamıyla. Umarız biz de onları İstanbul'da misafir edeceğiz.

Gonca Teyze'lerden çıktıktan sonra, Nehir arabada uyudu, biz de bir saat sonunda RMH'ye hemen dönmek yerine, önce Central Market'a, bu aralar Nehir'in atıştırmayı sevdiği krakerlerden almaya gittik. Nehir mızmız uyandı, bir an RMH'ye döndük diye iyice bızzzzzzladıktan sonra, krakerleri alışveriş arabasına koyunca, rahatladı ve neşesi yerine geldi.

Akşam hastaneye döneceğimiz için benim de canım sıkkındı, Central Market'ın karşısındaki Borders'a da girdikten sonra, saat 8di RMH'ye döndük. Ben "Hadi artık gidelim akşam yemeği için RMH'ye "dediğimde, "Hayır, restorana gideliiiim" diyordu küçük hanım hala.

Neyseki RMH'ye gittikten sonra hastane saati geldiğinde, tekerlekli bavulunu alıp, neşeyle geldi. Kızım beni hep şaşırtıyorsun. Bu kez başka bir odadayız, North'ta. İlk kez ağaç gören bir odadayız. perdeler açık. Gece bölük pörçük bir uykudan sonra, sabah tylenol ile uyandı.

Yeni haftamız hayırlı olsun. Hadi Nehir'cim az kaldı, gayret. İlk iki gün en zoru.

3 comments:

  1. 38

    Ben genelde olay sirasini sasirmam, duzeni hemen benimser ve uygularim. Yani belirsizlikten hoslanmam. Ama Nehir'cigim bu sefer beni ters koseye yatirdi :) Sanirim yasin 40 olasiyla ilgili bu durum :( Ben hastaneden cikinca, Pazar son kontrol, sonra da Houston diye dusunmustum, Bu isin devamini atlamisim. Neyse 4uncu fazin ilk yarisi bitti. Bundan sonrasi da ilk yarisi gibi su gibi akip gidecek!!! Nehir'im zor gunlerin hepsini arkasinda birakip Houston parklarina geri donecek :) Kim daha iyi kaydiraktan kayacak bakalim, anne mi Ne-hero'mu????

    Hepinizi opuyorum. Birbirinize cok iyi bakin.

    ReplyDelete
  2. cok kolay gelsin. kuvvet diliyorum. cogu bitti, cok cok azi kaldi.dualarimiz sizinle. aylin

    ReplyDelete
  3. yazılarınızı hep izliyorum. gece üç gibi yazıyorsurnuz tr saatiyle. inanın bekleyip, okuyup öyle yatıyorum. nehir için yapabileceğim dua sadece. zaten siz elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz. nehir herşeyi aşacak, sağlığına tam olarak kavuşarak ablasına evine kavuşacak. size her anlamda kuvvet dileyerek bu aşamayı da kolaylıkla atlatmanızı diliyorum Yüce Allahtan..

    ReplyDelete