Thursday, September 17, 2009

Gün 90: Ch.14.18, IL-2, day 4

Dün geceyi oldukça rahat geçirdik. Birinci gün eh kötü, ikinci gün kötü, üçüncü eh iyi, dördüncü gün iyi denilebilir. Ha ha ha çıkın çıkabilirseniz bu skalanın içinden. Nurgün işe dönme zamanı derken bunu mu kastediyordu acaba.

Ateş sürüyor, ama kültürler negatif. Ateşin ilaç yan etkisi düşünülse de oyun odasına gidemiyoruz, kurallar gereği. Nehir'in vücudundaki su arttı. Bakalım "lasix" vermeden idare etmek istiyorlar. Göreceğiz. "Parmağım acıyor" dedi, biraz önce şişen parmağını göstererek.

Uzun lafın kısası: Şaka bir yana bu fasılın ucunu görmeye başladık. Geçen sefer alamadığı dördüncü dozu bu kez alıyor. Ah ah. Ha gayret az kaldı.

Uzun lafın iyi haberi: Central line'ini Jed Nuchtern çıkaracakmış. Bu "iş" onunla başladı, biyopsi ve kateterin yerleştirilmesi, onunla bitecek olması doğrusu bana çok iyi geldi fikren.

Nehir'im sağlıklı ve mutlu.

3 comments:

  1. Agir tempolu ama siirsel bir ifade tasiyan piyano parcalari olan Sopen Nokturnlerini cok severim. Belki de hafif melankolik ruh hallerime iyi geliyordur ne bileyim. Nuchtern adi bana hep Nokturn lafini hatirlatiyor, ben hep onu nokturn diye okudum nedense. Hani yaptigi is de yavas yavas, ama siir gibi diye de pek bi guzel uyuyor anlam acisindan.

    Bu nedenle benim de icime bir huzur dogdu, "Nokturn" diyeyim, adini duyunca.

    Bu is harika bitecek. Nuchtern ameliyata girdiginde kulaginda nokturnler calsin ve huzunle bilikte gelen mutluluk icini doldursun Zeynebim.

    Sana da son bi gayret Nehirim, bitmek uzere...seni cok seviyorum.

    ReplyDelete
  2. başından beri sizinleyim.... sevgili Nehir çok güçlü ve azimli...Dualarım sizinle... bayramınız kutlu olsun... bir an önce bitsin gitsin... anılarda kalsın sadece... nehir sağlıklı ve mutlu bir şekilde up uzun bir ömür yaşasın... sevgiler...ülkem genç yaman

    ReplyDelete
  3. Aslan Nehir! Can kizimiz! KOCAMAN BIR AFERIN ve MASALLAH sana!!!

    Bu kez iyi gideceginden suphem yoktu. Yine cok sevincliyim ve yine gozlerim doldu. Zeynep Annecik aglamadigina gore benin aglamaya hic hakkim yok; aglamadim da.

    Sevgili Zeynep, azicik kaldi. Bundan sonrasi sizi hic zorlamayacak, sona yaklastikca seni saracak olan sabirsizligin disinda... Ona da sevgili misafirlerin care olurlar, seni bir guzel oyalarlar. Zaten kafani kasiyacak zamanin olmayabilir, uyarmadiniz beni deme...

    Iki gun sonra Bayram. Bir guzel kutlayin... Kutlu, Mutlu, Ugurlu olsun...

    Sevgilerimle,
    Yesim

    ReplyDelete