Thursday, August 27, 2009

Gün 69: Park-ing

Yavaş yavaş eski ritmimize döneceğiz sanırım. Ve bu çok iyi. Sabah uzun süredir gitmediğimiz Nehir'e göre olan parka gittik. Biraz da geç gittik. Ama 100lerden 90lara inmiş olmak çok rahatlattı. Nehir babasıyla parktayken, biz Leyla'ya okul alışverişi kot aldık. Böylece biz de "back to school" yapmış olduk biraz. Ben çok severdim forma, ayakkabı alışverişlerini. Etekler dikilir, kazaklar örülür...dü.

Oralara kadar gitmişken, öğlen yemeğini de "İstanbul"da yedik. Uzun süredir görmediğimiz Murat Abi'ye rastladık. Kızların ikisi de bu işe çok memnun oldu. Nehir'in "Sütlaç paylaşalım mı"sı üzerine sütlaçlarımızı da yedikten sonra, eve geldik. Nehir yolda uyumuştu. Babanın önermesiyle, ben önce isteksiz fakat havuzun yanına gidince heveslenip, Leyla ile havuza girdik. Havuz da daha iyi olmuş.

Ben havuzda yüzmektense, biraz ıslanıp, Özlem'le hasbıhal etmeyi tercih ettim. Evet, Özlem'cim döndü! Hoşgelmiş.

Akşam artık özümüze dönelim fasulye ve pilav yemeğini herkes gerçekten de afiyetle yedi. Fasulye biraz sert kaldı ama ilk sefer için iyiydi.

Akşam yemeği sonrası geç park sefamızdan sonra evimize geldik.

Kısaca, sıradan bir gündü.

Nehir'imin iğneleri bitti bugün, ah neyse. Bunu da atlattık.

Nehir sağlıklı ve mutlu!

1 comment:

  1. harika, sıradan, mükemmel, bir gün olmuş zeynebim:) evet " back to school " zamanı geldi.
    seni severim, kucaklarım, bir de iteklerim :)))

    ReplyDelete