Sunday, August 9, 2009

Gun 51: Dunden Sonra Yarindan Once








Houston'a geri donmek uzere yola cikiyoruz, geceyarisi 12.55,te ucagimiz.

Bugun harika bir sicaklikta, tabiri caizse surup gibi bir havada Seattle'i gezdik. Cok guzel bir gundu. Seattle bize guzel veda etti.

Back to life, back to reality...

Nehir saglikli ve mutlu!!!

FotoNot: Nehir, Seattle Science Fiction Museum'da, Jim Henson'un anısına düzenlenmiş sergide kukla gösterisi yapıyor...manah manah düt dürü dü düt, manah manah...hesapta onu görmüyoruz. Üçüncü fotoda Nehir küsmüş, bizimle gelmek istemiyor, "negotiation", sonrası Seattle downtown manzaraları, büyük bir alan swing müzik ve dansedenlerle doluydu, hulahup yapan genç kız "yıkılıyordu", ve teyzem formundaydı. Ve dönüşte kızları o güzel havada parksız bırakmadık. Nehir ise kova olmadan kuma girince, hemen çözümünü üretti, ve ayakkabısına kum doldurdu.

4 comments:

  1. my lovely z. ;
    seattle is life - not was ;)- life and reality.
    keep those unique and peacefull moments in your heart, bring them to huston. huston need your wonderfull rainbow :) love from istanbul and from your sister who is also in adaptation to new;)

    ReplyDelete
  2. 73

    Siz daha ucaktasiniz. Inanamadim; Seattle-Houston ucusu 4 saat 15 dakika suruyormus. Ulkenin kuzeyinden guneyine gitmek kita gecmek gibi olunca boyle oluyor. Esasinda gece seyahat etmeniz serinlikte Houston'a inmek acisindan cok iyi olmus.

    Hos gittiniz Houston'a...

    Bizi fotografsiz birakma n'olur Zeynep'cim!! Merak icindeyiz Caramel arkadasim!!! Simdi RMH'de access yoktu falan deyip, karambole gelmesin benim guzelim Seattle resimlerim. Sen bu aksam, eve sakinlik cokunce bir el at bu foto durumuna...

    Opuyorum hepinizi... Birbirinize iyi bakin...

    ReplyDelete
  3. A gercekten ne cabuk gecti Seattle gunleri, hosgeldiniz Houston'daki yuvaniza simdiden ... neyseki gunler hizla geciyor ve Levent'teki hosgeldiniz partileri yaklasiyor ... oleeeeyy !

    Biz siradan hepimiz hasta yattik son 4 gundur, bir mikrop almisiz herhalde yaz sicaklarinda ... Sapanca'da yesile yayilma hayalleri basladigi gibi son buldu, serinlik sadece 24 saat de olsa bize de iyi geldi ...

    Mother & Baby'nin Agustos sayisinda mi yazi var Nehir'cigimizle ilgili ? Yoksa gecen ay miydi ?

    Sizi cok opuyorum, hep aklimdasiniz.
    Sevgiler,

    ReplyDelete
  4. Hosgeldiniz Houston'a,

    Zeynep Caramel sacinin rengi midir? Yoksam nedir? Caramel tadinda ve goruntusunde bir Zeynep'i merak ediyorum vallahi...En son ben de hayatimda ilk defa kuzenime kanip sacimi orayl ile actirdigimdan ve normale donmek icin bir ay gecirdigimden beri irite oluyorum bu sac hikayelerinden. Hande'nin fotograf isteriz isteriz de isteriz!!! tezahuratina cani gonulden katiliyorum. Opuyorum.

    Gulnur

    ReplyDelete