Saturday, September 4, 2010

Kızlarım

18 comments:

  1. Hep dört kişi kalın sevgili Zeynep. Ve hep mutlu olun. Sabah uyandığımdan beri dua ediyorum sizin için. Nehir her zamankinden daha büyük bir iştahla sarılacak yaşama, öyle hissettim. Dört değil, sekiz değil onaltı kolla...

    ReplyDelete
  2. ALLAH yardımcınız olsun Şafi ismi hürmetine acil şifalar nasip etsin.Sizin Eşinizin ve Leylanın gücünü artırsın.Mahsun bırakmasın. Allaha emanet olun

    ReplyDelete
  3. ayyy yoruma gerek varmııı harika bir tablo:))) tüm nehir sevenlere katılarak bizde ankaradan size kocaman kucaklar sevgiler öpücükler gönderiyoruz canım zeynep cim allah yavruların eşin ve tüm sevenlerinden seni ömür boyu ayırmasın güzel günlerde güzel haberler almak dilğiyle esra

    ReplyDelete
  4. Ne güzel annesiniz. Allah her çocuğa sizin gibi anne nasip etsin. Dualarımız sizinle...

    ReplyDelete
  5. bır yorumcu yazmış, çok hoşuma gitti. İnşallah Allah sizi kendisinden başka kimseye mıhtaç etmesin ve Nehir hemen olmasa da yavaş yavaş iyileşsin, bundan sonra da hep iyi olsun. Zeynep Hanım, Nehir'in vücudu kemoterapilerden dolayı çok yorgun bence yapılan müdahalelere cevap vermekte zaman zaman gecıkmesı bu yüzden. Biliyorum çok çok zor ama moralinizi yüksek tutmaya ve inanacınızı aynı seviye de tutmaya çalışın. Nehir güçlü bence başaracak. Amerikalı doktorların özlleiğidir, herşeyi dan dan söylerler ama bence soylenenler en negatifler. Türkiye'den gelen duaları bilmeden söylenenler. yarın bugunden daha iyi olur umarım. Dualarımız hep sizlerle,

    Serra

    ReplyDelete
  6. çok zor anlardasınız...

    çok zor günler atlattınız, bugünleri de atlatacaksınız, eminim!

    sabır ve güç diliyorum hepinize...

    her an aklımda, kalbimdesiniz!

    ReplyDelete
  7. Nehir iyileşecek. Gücünüzü kaybetmeyin.

    ReplyDelete
  8. Nehir'i düşünüyorum bu gece...Tüm dualarım onun için bu gece...Kızım, kızlarım ve tüm çocuklar için ama en çok onun için bu gece. Güzel çocuk..Güldür annenin, babanın, ablanın ve tüm sevdiklerinin yüzünü.

    ReplyDelete
  9. Nehir'i düşünüyorum bu gece...Tüm dualarım onun için..Kızım, kızlarım ama en çok onun için bu gece.

    O küçük vücudun bunu da atlatacak Nehir'cik. Ha gayret. Güzel çocuk. Güldür annenin, babanın, ablanın ve tüm sevdiklerinin yüzünü.

    ReplyDelete
  10. maşallah annesi, hep böyle gülsünler prensesler!
    sevgiler
    gorki

    ReplyDelete
  11. Nehircik, güzel bebek... Dayan bebek...

    Zeynep Hanım lütfen yazmayı bırakmayın. Bırakmayın ki bizlerde Nehircik için iyi dileklerimizi, dualarımızı, pozitif enerjilerimizi göndermeye devam edelim. Lütfen yazın...
    Özlem

    ReplyDelete
  12. Harika bir fotograf ama insallah bu guzel fotograf en kisa zamanda daha nice guzel, gulen iki prensesli yepyeni fotograflarla yer degistirecek.

    Sevgili Nehir'cik hepimiz senin bu zorlu, istenmeyen durumu atlatacaginiza inaniyoruz.

    Dualarimiz seninle, en kisa zamanda eski nesene kavusman dilegiyle!

    ReplyDelete
  13. Bu Fotoyu yorumsuz görünce çok korkmuştum. Zeynep iki cümle yazardı, ne oldu diye!

    Kötü birşey olmaması için dua ettik...

    Acı haberle dolu postu da bugün okudum...

    Üzgünlüğün ötesinde hislerim. En son babamın veFatında daralmıştı böyle içim!

    ReplyDelete
  14. Nehir....,sana o pembe saç spreyini getireceğim güzelim, merak etme.

    ReplyDelete
  15. Sevgili Zeynep Hanım,

    Başınız sağ olsun.

    Yalnız değilsiniz, ben de 20 Ağustos günü 11 yaşında Emre Can'ımı Rabdomysarcanımıkoma'dan kaybettim.

    Sizinle tanışmak istiyorum.

    0532 / 473 30 82 Tülay Şehirtay.

    ReplyDelete