Sunday, November 22, 2009

Off We Go...

Ayda Hanım, elimi kaldırıyorum ama oldukça hafifledim gibi, umuyorum.

Ama arıları gezdirmek lazım misali, bitlerim de çok uzun süredir buradalar. Onları alıp, heeep birlikte Bodrum'a gidiyoruz. Feride ve İda'yı görmeye, oksijen depolayıp, sohbet ve muhtemelen başka tahmin edemediğim çocuklara dair "şey"ler depolayıp, belki onları depolamaz, yaşarız sadece, döneceğiz.

Önce arabayla gidecektik, derken Leyla, "Anneee, emin misin, Nehir'le sekiz saat" deyince....hmmm...dedim, ve doğru söze ne denir, kendimize de eziyet olmasın dedik, ve bugün uçup, cumartesi dönüyoruz. Yani genel bayram kalabalığna çok karışmadan.

Bir ihtimal, Nehir deniz kıyısında ıslanır bile!

Herkese sağlık dolu, sevdikleriyle beraber, güzel bir bayram diliyorum. Hatta bayramlar!

TeknolojiNot: Bilgisayarımı da dinlenmeye bırakıyorum!

3 comments:

  1. İyi tatiller, iyi bayramlar, mutlulukla gidin mutlulukla dönün, Sevgiler, Esra

    ReplyDelete
  2. Ne guzeldir Bodrum simdi, su bitlerin yerinde olmak isterdim :)Hala gitmediler demek Teksasli bitler bir yere, bu aralar cok bit haberi aldim Istanbul' dan.
    Iyi tatiller!

    ReplyDelete
  3. Bodrum'a selam goturun. Herseyin normal, saglikli, siradan ve mutlu olmaya basladigi gunler diliyorum Zeynep'cim.

    Bu arada Asmali'dak' Antochia'yi begenmissin. Aksaray'dak' Antakya Has Kral Sofrasina tapinabilirsin demek istiyorum. Yer terifi gerekirse let me know :)

    ReplyDelete