Saturday, March 12, 2011

Nehir'im

Tatlı Nehir'im,

En güzelini ablan düşündü tatlım.

Bugün de Birgül, Levent, Mina, Meral ve yaşıtın Can ile birlikte minik pembe mumlu bir pasta üfledik. Senin için. İstanbul'da da, anneannen, deden, halan, Mina ile Sarpi, Aydo Enişte'n, Bilge ile Selin seni yalnız bırakmadılar. Bilge, "Nehir'in Bahçe"si yazmış, renkli bol çiçekli diye, fotoğraflar gündermiş bana....

Düşününce: Olmadı böyle demekten başka bir şey çıkmıyor ağzımdan. Olmadı. Hiç olmadı hem de.

Bu akşam, marketten çıktım ki, hava kararmış. Aklıma Houston geldi. Yazın sıcakta, akşam seninle gittiğimiz Whole Foods'u hatırladım birden. Derken, bir anne gördüm, arabayla çocuğunu iterken... İçimden bir şey oracıkta koptu yine.

Benim güzel gülüşlü, güzel gözlü kızım, hep benimlesin, bizimlesin sen.



11 comments:

  1. tatlı Nehir'cik bizim de aklımızdasın... hiç unutulmayacaksın.

    ReplyDelete
  2. Yuregimizdesiniz hepiniz Nehir'le birlikte. Butun gun sizi dusundum.
    Bilge

    ReplyDelete
  3. Allahu Teala yardimciniz olsun, sabir kuvvet versin. Baska zor gunler gostermesin, hayirli saglikli uzun omurler versin ailece. Sevgilerimle.

    ReplyDelete
  4. Her gece Nehirim dualarımda
    Ve o güzel resmi salonumun baş köşesinde
    Allah ruhunu dinlendirsin meleğin

    ReplyDelete
  5. ben öyle üzüldüm ki gene bu yazıyı okuyunca :((( sizi sessiz sedasız takip edenlerdenim,bir kez nehirciği kaybettiğimiz de gücümü cesaretimi toplayıp yorum bırakabilmiştim bir de şimdi :(( kelimeler hep boğazımda düğümleniyor ve hiç bir şey yazamıyorum tarifi imkansız bir acı yaşadığınız,hep dualarım sizinle rabbim sabır ve güç versin size ve yavrusundan uzak olan tüm annelere ...

    ReplyDelete
  6. Duygu Akşen CindorukMarch 13, 2011 at 4:09 PM

    Huzur ve sabır diliyorum yürekten.

    ReplyDelete
  7. Kısacık yaşamına bu denli büyük bir mücadeleyi sığdıran güzel nehir'in gittiği yerde çok mutlu olduğuna tüm kalbimle inanıyorum... Eminim ki şu anda varolduğu hayatta o da pastasının mumunu üfleyip, mutluluk çığlıkları atıyordur....

    Tüm kalbimle size sabır diliyorum, bir anne olarak acınızın büyüklüğünü tahmin dahi edemesem bile, nehir'in yaşıtı kızıma baktıkça Nehir'i andığımı bilmenizi isterim.

    ReplyDelete
  8. Üzülmeyin Zeynep Abla. Ben bugün çok huzurlu uyandım; çünkü rüyamda aslında hiç de tanımadığım o pembe melekle birlikteydim. Öyle güzeldi ki.. Öyle huzurlu.. Öyle mutlu..

    ReplyDelete
  9. Biz de unutmadık hocam, herşeyden önce sizi ve Nehero'ya olan anneliğinizi öğrencileriniz olarak hiç unutmadık. Yazdıklarınızla ve yaşadıklarınızla her anne gibi siz de insan varlığını yüceltiyorsunuz. Yazılarınızda samimiyet dolu, sevgi dolu, "annelik" dolu cümleleri görmek insanın içinde güzel hisler uyandırıyor. Blogunuzun okuyanlarına 2008'den bu yana sadece kelimelerle ve smile'lar ile bazen hüzünü, bazen sevinci, bazen umut dolu olmayı, bazen karamsarlığı paylaşmayı, bazen mutluluğu, bazen merakı, bazen bekleyişi, bazen çok şükür deme ihtiyacını sanırım o güçlü annelik'inizle ve samimiyetinizle başarıyorsunuz. Nehero'nun doğumu ve varolmaya devam ettiği hayatı hep kutlu olsun, sevgisi hep sizinle ve bizlerle olsun..

    ReplyDelete
  10. Canim Nehir hep yuregimizdesin...

    ReplyDelete
  11. ben.... ne diyeceğimi bile bilemiyorum.Hep takip ettim, hep dua ettim sessiz sessiz..ilk defa yazma cesareti buluyorum kendimde...Sizin için sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elimden. Bazen keşke yakınlarında olsam, sarılsam sıkıca destek olmaya çalışsam diyorum. Melek oldu Nehir..inanıyorum..Mutludur bence..onada inanıyorum...sevgiler...

    ReplyDelete