Thursday, March 17, 2011

Baharın Belirtisi

Toparlandım.

Sayılır.

Bugün hava birde 60lara çıktı ve güzel bir güneşli güne döndü.

Ben kışta kalmaktan memnundum halbuki. Sanıyorum, kış, Nehir'siz olmaya alıştığım bir mevsim oldu, burada. Kar altında yani.

Bugün, bu güzel havada, Leyla'yı okuldan almaya gittiğimde, bahçede oynamak istedi. Diğer çocuklarla birlikte. Okulun oyun bahçesi cıvıl cıvıldı. Kimi çocuğun kardeşleri de gelmişti. Bir iki bebek.

Ben yine koptum. Bahar zorlayacak sanırım. Zaten mevsim geçişleri kolay değildir...bizdeki geçişler biraz daha da zor.

Olacak. Bisikleti koyacağım yakında arka plana, binmeye başlayalım. Zamanıdır.


4 comments:

  1. Zaman herşeye yardımcı oluyor. Acıların, özlemlerin hafiflemesine de yardımcı oluyor. Biraz daha zaman geçsin, Leyla2nın da desteğiyle toparlanacaksınız.

    ReplyDelete
  2. keşke yakın olsak ve baeraber binsek bisikletlere. Çok güçlüsünüz. harikasınız.

    ReplyDelete
  3. Olsun, lütfen artık olsun....
    Tüm kalbim , dualarım sizinle...

    ReplyDelete
  4. Zeynep Hanim,uzun zamandir takip edemiyorum sizi ama daha evel en yakin takipcinizdim.
    Siz cok guclu bir Annesiniz ve cok guclu bir insansiniz .Ben sizi okurken hayranlika okudum .
    belki bu yazicagim sey size sacma gelicek ama ben 5 sene evel Annemi ve 2 sene evelde babami kaybettim ilk baslarda hergun agladim ozelikle Annem icin cok agladim ama babam vefat ettiginde Annem icin cok sevindim artik yanliz degil diye biliyorum komik ama nedense ikisi orda birlesceklermis gibi hisettim ve sonra onlarla hic gorusemiyecek ve hic konusamiyacak olmanin huzunu beni cok yipratti ve onada bi care buldum bazen sanki Annem ve Babamla konusuyormus gibi icimden konusuyorum ve sanki onlarda benimle konusuyorlarmis gibi geliyor ve beni bu cok ragatlatiyor hatta bazen soru soruyorum ve bana sanki cevap veriyormus gibi geliyorlar ve verdikleri cevaplar veya nasihatlarda hep dogru cikiyor :) biliyorum komik ama herkez bi sekilde kendini avutma yolu bulma cabasinda iste benimkide boyle bir avutma sekli .
    Kendizi birakmayin ..Bisikletede binin bende yoga yapmaya basliycagim oda cok yardimci oluyormus .Kendinize iyi bakin ..

    ReplyDelete