Saturday, January 10, 2009

Robin's Nest



Birincisi, Ayda ve Handecim commentlerinize teşekkürler...ve tabi Özlem, bana TR'den de yetişti.

Bu sabah planladığımız gibi yola çıktık, Austin yakınında bir Bed and Breakfast'ta yer ayırtmıştık...San Antonio'daki SeaWorld kapalıymış (ocak-şubat)...

Yolda konuştuk...Mahmut'ta da bende de söyle bir durum var, canımız çok sıkıldı, scheduling problemi nedeniyle olan bu değişikliğe, ama tam doğrusunu eğrisini kestiremediğimiz için, Nehir'in kaderiyle de çok oynamak istemiyoruz. Yani hastaneyi birbirine katmak istemiyoruz çünkü bilmiyoruz...

Ayda'cım CT konusunda haklısın, İstanbul vs burası...o nedenle de başka bir yerde çektirsek, beğenmeme olasılıkları da var. Hande senin söylediğin aklıma gelmemişti ama çok doğru, şikayetçi olabileceğimiz bir şey yapmazlar herhalde. Bu işin Nehir için iyi olacağına inanmalıyız.

Şimdii...neredeyiz. Önce rezervasyon yaptığımız yere gittik ki, highway yanı, gürültülü, bir zamanlar, çok güzelmiş, herhalde yol sonradan geçmiş. Neyseki, biz burada kalmak istemiyoruz deyip, zaten ilk planladığımız Lake Travis yakınında bir yere geldik. Daha Austin'e yaklaşırken, tabiat güzelleşti. Öncesinde daha çok çiftlik gördük, buraya yaklaşırken "woods" arttı.

Robin's Nest. Kapıda biraz kiloluca ev sahibi bizi güleryüzle karşıladı, ona hemen kanımız ısındı. Sabaha çukulata kaplı çilek ve red grapes vereceğim dedi...grapes i duyunca çok memnun olduk. Kaldığımız odaya getirdi. Burası, göl kenarında bir boat house dan çevrilme. Ben çok sevdim. Çok karakteri olan bir yer, çok güzel döşenmiş, country...bana Feride'nin Bodrum'daki evini hatırlattı, kokusu ise Jutta'ların evini...tahta kokusu...Göle bakıyor, bir sürü tekne var, bağlı. Porch da çok sevimli.


Ama çok soğuk, ben güneşli görmüştüm ama soğumuş...yani 55 ler...bize göre soğuk.

Şimdi keşfettikki, kırmızı, kağıttan kalp, lamba imiş. Leyla'cığım büyüdüğünde bunları okurken, gülümseyeceksin, annenin hoşuna gideceğini bildiğin için.

Şimdi yarın neler yapacağız bir bakmalıyım.

Nehir'in de çok hoşuna gitti. "Bu ne, bu ne" dolaşıyor. Ev sahibinin 17 yaşında bir Terrier'i var. Peşinden koştu. Terasta bir hamak var, sallandı, ve çok eski bir tahteravalli var, "pindi".

Ve bu öğlenden beri, pipetle su içmeye başladı. En sonunda. Bu sayede ona "juice" verebileceğimizi düşünüyorum.

Huzurluyum...Kırmızı kalp çok güzel yanıyor, odada tek başına.

4 comments:

  1. Zevgili Zeynep, Mahmut ve Nehir,

    Bu sizin icin uzun sureden beri hakettiginiz tatil, tadini cikarin. Daha nice tatillerin de baslangici olacak eminim. Dusunuyorum da buradan siz giderken ben surekli hastahane koselerinde, o test senin bu test benim, bir kosusturmaca icinde cok zorlu bir donem dusunmustum -simdi zor olmadigini soylemek istemiyorum, sadece kafamda canlanan bu degil di-, ama arada boyle kucuk surprizleri de barindiran bir tedavi oldu. Gercekten her seyde bir hayir vardir, guzel gunlerinizi ektra gucler depolamak icin degerlendirin, daha cok ihtiyaciniz olacak.

    Doktorlarin, siz tatil planlari yaparken sizi hastaneye cagirdiklarini okuyunca, sizin adiniza kanim dondu inanin. Oraya gidene kadar insanin aklina her sey gelebilir. Neyse ki kotu bir sey cikmamis, en azindan schedule degisikigi disinda. Sen ki Nehir'in buradaki doktoru icin bile herkes hata yapabilir diyebilen insansin, oradakilerin de hata yapabildigini gormus oldun...

    Aslina bakarsan ben ameliyattan cok korktugum icin, bir anlamda Nehir adina sevindim. Belki uzun vadede kotu ama, ne bileyim, ameliyat sonrasi hayat onun icin cok daha zor olacak sanirim, en azindan hareket serbetstligi kisitlanacak...Madem ki bu kemolar olacak, olsun bitsin de, daha kucuk bir ameliyat yapsinlar istiyorum, her kemoda biraz daha kuculdugunu var sayarak.

    Ama sonucta her sey olacagi yere varacak. Kucuk kirmizi kalplerinden biri burada, digeri de yaninda hep mutlu mutlu atacak emin ol. Keyfini cikarin her seyin, degisitiremeyecegin seyleri sakin fazla dert etme ne olur. (Bende yilbasi agacimda bir tane kirmizi kalp birakmistim, Nehircigimi temsilen.)

    Rice'da simdi bir odan oldu, arastirma falan da yapman gerekiyor mu sahiden. Bu isleri nasil ayarlamayi dusunuyorsunuz? Belki size dusunecek baska ugraslar olursada iyi mi olur acaba? Ev islerinde bir gelisme var mı?

    Nene de bizde, her gun kulaklarinizi cinlatiyoruz, herkes doneceginiz gunu bekliyor sabirsizlikla...Nehircigimize kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Canım keyfini çıkartın boathouse'unuzun.Kontrol edemediğimiz şeyleri kabul etmeyi ve tabi sorgulayalım ama bu insanların da uzmanlık alanlarına , becerilerine güvenmek zorunda olduğumuzu unutmayalım.Nehir için en iyisi olacak buna eminim, zaten kilometrelerce ötede tüm elinizden gelenlerle ona bu iş için en iyi olduğu düşünülen bir yerde tedaviyi sunmaya çalışıyorsunuz, daha ne olabilir ki... Ona en iyisini sunuyorsunuz. Öpüyorum, nergis

    ReplyDelete
  3. Hepinize iyi gelecek Robin's Nest!!!! Biraz mola, biraz gol huzuru.... Bilirsin su insana huzur, hayat verir.... Bol bol fotograf cekin. Nehir bir daha gitmek isteyebilir, ilerde boyfriend'ini goturmek isterse cocuga gosterecek malzeme olsun (erkek de annesiyim ya, oglanlari da dusunuyorum) Ayrica bize de gonderirsin icimiz acilir biraz.
    Bugun evden cikmadim, nasil bir soguk... Ben de tam yatagin icinden cikmayip kitap ve film/dizi ile gunumu gecirme modundaydim. Sogugu bahane edip burnumu bile disari cikarmadim. Simdi sizi gol kenarinda yuruyus falan yaparken bile dusununce urperiyorum. Siz iliman (55 F iliman di mi?? Rozet Behar duysa cok uzulurdu herhalde bu soruya) havalardan sonuna kadar faydalanin...

    Pazartesiye kadar ara verin dusunmeye ama gercekten ara verin, vermis gibi yapmayin. Birbirinize caktirmadan kafa patlatmayin, ne yapicaz bu degisiklik nasil olacak diye. Biraz sakin kalmak, biraz mola ikinizin de pazartesi gunu daha saglikli dusunmenize yardimci olacaktir. Gol havasini soluyun ve kizinizin keyfini cikarin. Bir daha gol buldugunuzda bu kiz gitmis baska bir kiz gelmis olacak. Bir gunleri diger gunleri ile ayni olmuyor cunku bu yaslarda... Her gun yeni birsey her gun farkli kelimeler, bakislar.... Nehir'cikle bugunun kiymetini bilin, dusuncelere biraz ara lutfen!!!!

    Hepinizi cok opuyorum... IYI TATILLER!!!!!

    ReplyDelete
  4. Zeynep'cim,

    Umuyorum bu tatil hepinize iyi gelsin ve dondugunuzde CT sonucları cok cok iyi ciksin, oldu mu tam olsun, bu sey toptan defolsun tatli kizindan sizlerden de artik uzak olsun.

    Rice'daki işin için bulacagin research question vs. ilgili veya sonrasında falan hammaliye bir iş olursa bana gönder.

    ReplyDelete