Saturday, October 29, 2011

OİP

Bir ay önce bir mail geldi... "Yayınevimizden bir kitap çıktı, sizin adınıza imzalı, göndermek isteriz" diye. Çocuk kitabı. Anlamadım. Yayınevinin sitesine baktım, adı söylenen kitabı göremedim...Derken unuttum.

Geçen hafta bir mail daha geldi. "Aaa" dedim, bir daha baktım, anlamadım, yine. En iyisi iş adresimi vereyim dedim.

Derken okuldaki kutuma paket geldi. Kitabı açtım.

"Bir Kar Masalı" adlı kitabın, çizeri, çok sevgili OİP

"Hatırası Hep Kalbimde Olan Nehir'e" diyerek, kitabını Nehir'e adamıştı ve hem yazarı Esra Özümüztoprak, hem de OİP imzalamıştı...

Bulutun üzerinde el sallayan bir yarabandı çizimi ile.

Diyecek ne var ki, gönülden bir teşekkürden başka. OİP Nehir'e yardım amaçlı üzerinde bu çizimli t-shirtler yapmıştı ve bize Nehir'e gösterelim diye bir de fotoğraf göndermişti.

http://olmadikislerpesinde.blogspot.com/2010/07/bugunun-gulumsemesi-nehir-icin-gelsin.html

Sevgili OİP, elinize, yüreğinize sağlık!

Not: Leyla okulda 29 Ekim törenindeydi bugün, ben de Nehir'ime havai fişek atayım!!!

3 comments:

  1. Zeynep hanım,
    Nehir kızımın hatırasını yaşatacak küçücük bir hediye bu. Söylenecek çok söz yok. Size bir gülümseme olduysa ne mutlu bize.
    Sevgiler
    OİP

    ReplyDelete
  2. Her yazınızı okuyorum ama ne yorum yazacağımı bilemiyorum. Ama benim gibi donuk olmayan, böyle ince insanların var olduğunu bilmek rahatlatıyor içimi. OİP'in çizimlerine de, Bir Kar Masalı'na da bayılıyorum :)

    ReplyDelete
  3. Ne kadar güzel. sevgili OiP ve ince ruhlu insanlar sayesinde bu hayat güzel.

    ReplyDelete