Friday, September 3, 2010

Mücadeleye Devam

İçimden yazmak gelmiyor, izninizle.

Zor.

Dr. Pon, ülkenin farklı yerlerindeki yoğun bakımcılardan gelen önerilerle birkaç şeyi deniyor.

Zor.

Bugün Leyla beş dakika geldi. Nehir'e bir ayıcık getirmiş, yatağa koyduk. Yüzüne yetişemedi, elinden öptü. Hemşire makinayı, boruları açıkladı. Biraz şaşkın, biraz kaygılı. Ama ben onu dışarıda tutmak istemedim.

Babayla düşünüyoruz, hangi karar yanlış oldu, nasıl oldu...Fotoğraflara bakıyoruz. Bekliyoruz.

Nehir'i içtenlikle kalbinizde, dualarınızda tuttuğunuz için teşekkür ediyorum.


18 comments:

  1. Mucadelenizi basindan beri okuyorum Zeynep Hanim. Mahmut Bey de siz de hicbir yerde yanlis karar almadiniz bence. Lutfen kendinizde suc aramayin. Benim gordugum sizin de gecenlerde yazdiginiz gibi elinizden geleni bir yana birakin bircok insanin elinden gelmiyecek seyleri bile denediginiz. Biliyorum cok ama cok zor. Allah yardimciniz olsun. Ama Nehir iyilesecek ben bunu hissediyorum ve gonulden inaniyorum.Dualarimiz ve kalbimiz sizlerle.

    ReplyDelete
  2. Nehir dualarımızda, kalbimizde ....

    Hiçbir karar yanlış değil, değil-di- .

    ReplyDelete
  3. Canım Allah guc ve zihin acikligi versin...

    ReplyDelete
  4. zeynep hanım siz herşeyin en iyisini yapmaya çalışıyorsunuz,ne kadar titizlendiğinizi,araştırdığınızı biliyoruz..kendinize haksızlık etmeyin..
    bu zorlu günlerde Rabbim nehir'e ve size mücadele gücü versin..

    ReplyDelete
  5. Zeynepcim, seni taniyip bitmeyen enerjini, moralini, kizin ve tum ailen icin hayata sarilisini gordukten sonra suna eminim ki, Nehir o hastaneden gule oynaya cikacak ve hersey planladiginiz gibi yolunda gidecek. Kalbim sizinle ve dualarim Nehir icin. Yaprak

    ReplyDelete
  6. Bayazitlar...
    bayram mucizesi bekliyoruz...
    aklımız,yüreğimiz,dualarımız sizinle.......

    ReplyDelete
  7. Her gun bir umutla bakiyorum sayfaniza. Ictenlikle Nehir'in iyi olmasini diliyorum. Hep aklimdasiniz. Sevgiler...

    ReplyDelete
  8. bütün dualrım düşüncelerim nehir için olsun nehir için çarpsın yüreğim ve siz fedakar ailesi için umarım herşey kısa zamanda yoluna girer acil şifalar diliyorum canım nehir cim güçlü ol çok güçlüüüüü

    ReplyDelete
  9. Allah'ım Sen herşeye kadirsin,Sen ol dersin olur ,dur dersin durur Yarabbim. Sen Nehir bebekteki bu hastalığa dur de Allah'ım.. Sen Nehir'imizin artık diğer çocuklar gibi bir hayat sürmesi için yardım et.. Allah'ım sana sığındık,,sana güvendik.. Nehir'i ve bizi Sen'den başkasına muhtaç eyleme..(amin)

    Allah'a emanet olun...

    ReplyDelete
  10. Nehiri,tüm kalbimle,sevgimle sarmalıyorum.Hadi güzel kızım! hadi bir gayret!

    Erinç

    ReplyDelete
  11. Sevgili Zeynep,
    Sizin yaptığınız bir yanlış yok. Bazen olaylar bizim öngöremediğimiz şekillerde gelişiyor. Ama unutmayın dünyanın başka bir ucunda yapılan ufacık bir güzellik size orada kelebek etkisi yaratabilir.
    sevgiyle ve her zaman umutla.

    ReplyDelete
  12. hadi Nehir'im göster mucizeni, dön yanımıza. seni çok seviyoruz ve seni yanımızda görmek istiyoruz.
    tez gel yanımıza, hadi tatlı kızım hadi.
    sebnem

    ReplyDelete
  13. Allah iki guzel kizinizi da size ve esinize bagislasin. Insallah pek yakinda kalkacak Nehir. Buna can-i gonulden inaniyorum ve tez zamanda gerceklesmesi icin dua ediyorum.

    ReplyDelete
  14. Haydi Nehir, bir kez daha yapacaksin!

    Sairin dedigi gibi:

    'Gönlünden çıkmasın İthaka asla.
    Belirlenmiş amacındır oraya ulaşman.
    ...
    Bırak sürsün uzun yıllar,yaşlandığında dön adana
    yol boyunca edindiklerinle varsıllaşmış olarak.'



    (http://www.antoloji.com/ithaka-konstantin-kavafis-siiri)

    Yanlis yaptiginiz bir sey yok Zeynep'cigim, hepimiz sahidiz...

    Nurhan

    ReplyDelete
  15. canım güzel ruhlu güzel insan anne zeynep, baba mahmut; hiçbir yerde, hiçbir anda, hiçbir alanda hatanız, yanlış alınmış karar yok. sizler çocuklarını çok seven, varlıklarına özen gösteren, sayanlarsınız. işte bu hisler sonsuza kadar var olur. canlarımız yanınızdayız daima.

    ReplyDelete
  16. Bütün iyi dileklerim sizinle.

    ReplyDelete
  17. Zeynep Hanım, güç ve sabır diliyorum ve inanıyorum ki Nehir iyileşecek. Sürekli aklımızda kalbimizdesiniz eşimle birlikte her duamızdasınız. Sevgilerimle, Pınar

    ReplyDelete
  18. Hiçbir yanlışınız hatanız yok kesinlikle. Daha ne yapacaksınız. Bütün herşeyinizi feda ettiniz. En iyi yere gittiniz. Herşey kader. Lütfen emin olun siz dünyanın en fedakar anne, bab ve ablasısınız. Allah size sabır versin bundan sonra. Dualarım sizinle. ece

    ReplyDelete